Folyamatosan hízom

Gyakori jelenség az inzulinrezisztenciások körében, hogy könnyen szaladnak fel rájuk a kilók, ami sajnálatos módon tovább rontja az inzulinrezisztenciát.

Testsúlycsökkentés

Kezelés során elsődleges cél a testsúly fokozatos csökkentése, mely nem minden esetben indul el zökkenőmentesen. A fogyás elindításában esszenciális kérdés a rendszeres, meghatározott szénhidrát tartalmú diéta bevezetése, cukros és fehérlisztes pékáruk kerülése, és a rendszeres kardió és erősítő edzések beiktatása a hétköznapokba.

Rejtett kalória és cukor

Sokan úgy visznek be rengeteg plusz kalóriát és szénhidrátot, hogy nem is tudnak róla. Sokféle termék tartalmaz hozzáadott cukrot az édességeken kívül, mint például az üdítő italok, kész öntetek, konzervek, befőttek. Ezen kívül az alkoholok rengeteg kalóriát tartalmaznak, amit sokszor nem vesznek figyelembe az emberek, hiszen csak folyadék. Ki gondolná, hogy fél liter sörben van 220 kcal és 20 gramm szénhidrát?

Túl kevés sem jó

Gyakori hibajelenség, hogy a hízásra hajlamos testalkatúak olyan mértékben lecsökkentik a kalória bevitelüket, hogy az alapanyagcseréjük lelassul, és raktározásra áll rá a szervezetük. Ilyen esetekben kell 1-2 hét a szervezetnek, míg megszokja a rendszeres, kis mennyiségű étkezést, és beindul a fogyás.

Töltsd ki gyorstesztünket a gombra kattintva, hogy megtudd: érintett lehetsz-e Te is!